Deletedmom_56 Bulguru kaynar suyla ıslatırım, bulgur şişerken tavada soğan ve salçayı kavururum. Baharatlarını da kavurduğum soğan ve salçaya eklerim. Bizim orda domates salatalık da katılır kısıra. Marul domates salatalık maydanoz ve bolca nar ekşisi dökerim, misss. Salamura yaprakla da yenir, çokda güzel olur. Canım çekti🤤😋 Ertesi güne güzel olmuyor ya. Hafif ılıkken taze taze müthiş oluyor. Ama önemli püf noktası eğer elle karıştırılacaksa sanki çiğköfte yapıyormuş gibi sıkılmadan nazikçe karıştırılmalı.