[silindi]
1 buçuk ay oluyo alalı dişim apse yaptı o ara tatlı hiç bişey tuketemedim iki gün önce yine içeyim dedim bı tane yine disime ağrı yaptı içemiyorum kaldı doktorda bişey yapamiyo emziriyorum diye antibiyotik falan veremiyo dikkat et diyip duruyo evde boş yere duruyolar suanda