Bebikimm Alinzi ya hergün yazmayın şuraya görünce girip bende stres oluyorum 😂 açıklanınca burda toplanalım. Burda görmeyince aklıma gelmiyo hayatıma devam ediyorum normal burda görünce dayanamayıp bakıyorum 😂
Biprensannesig Alya1515 ateş pahası üstelik ev alsanda kurtulamıyosun ki bu meslekte ordan oraya sürünüyorsun
Ssmerve10 ZeynepAliMurat 7 yıldır burdayım çok güzel bir şehir Allah izin verirse Ankara’ya gitcez İnsanları ciddi anlamda çok iyi ve cömertler ama arada çıkıyor malesef kötüleri de onlarida görme duyma bilme yeter 🥰