Delihatun_ Hayır demek istediğimi çarpıtmayın. O kadar insan görüyorum ki kendisi çalışmıyor, eşi işsiz ama verilmiyor. Ancak bu durumda olmayan daha hali vakti yerinde olan insan alabiliyor. Benim üst komşum mesela altlarında araba gayet durumları da iyi hiç birşeylerinden kalmazlar ancak yardım talepleri kabul edilmiş. Bakın ciddi anlamda ihtiyacı olan insanlar var bu ülkede. Ben bunlardan bahsettim