AliEmirmoms @“KubraZey” e bebekte ikili fitili yazlık tulumlar car onlar hem rahat hem de çok tatlı duruyolar tam bebişinize göre rahat eder🥰
Pnrinciymn Cunkunedenolmasin Bende kızıma aynı elbiseden aldım aşırı tatlı güzel rengi bu kadar soluk değil çok şeker sağlıkla giysin bebişlerimiz ☺️
Cunkunedenolmasin Pnrinciymn evet kumaşı ve yumuşaklığı da çok güzel 🌸 umarım bu kadar beğenme üstüne giydirdigim ilk saatler leke olmaz 🤭
UmayDuru61 KubraZey ramazan bayraminda bebeğim bir aylıktı ve 37 haftalık doğduğu için zayıftı ben bunu almıştım çok güzel oldu
mavimucize KubraZey Penye birşeyler olur bence ya ama hava sıcak olacak. Çok sılıntılı olmamasına dikkat etmek gerekir valla benm 4 aylık oğlum penye shortuyla çıkaracam Antep sıcağında rezil olur çocuk uzun pantolonla
Azra41 KubraZey neden olmasın ki. Kız bebislere çok güzel kiyafetler var. Suslu ccoraplar var 🥰 havalar çok güzel bide sıkıntı olmaz ya. Ben kızıma diğer bayramda gömlek şort almistim giydirmek nasip olmadı bu hayramda giyeriz 🥰
Cimen21 Lcw nin mobil uygulaması var ve hep 330 tl üzerine 130 indirim veya 250 tl ye 100 tl indirşm gibi hergün kampanyaları var kodları var kıyafetleride güzel kaliteli
Cimen21 Daha cok kücük olsugu için kısa kollu alttan cıtcıtlı barbatöz denen tulumlar vardı e bebekte alttan cıt cıt oldugu için bezide hemen değişiyor ve tek parca acayip rahat oluyordu
Cactuswoman01 KubraZey 🦋 2 ay 25 günlük olacağız bayramda kısa kollu ve şort tarzı giyebilir mi Adana da yaşıyoruz çok emin olamıyorum 🥹
Hulyaazzxs27 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/6282308/2939318 İkisinde çok kullanışlı ve rahat edebileceği bir ürün bebeğinizin ben ilk Bayramı’nda beyaz olanu aldım şuan kurban bayramına pembeyi almayı düşünüyorum