KubraZey mira20022023 evet evet bende böyle şeyler arıyorum şimdilik ayakkabılar büyük geliyor da yani ayakkabı tarzı şeyler o zaman ayakkabıda olursa çok güzel olur ☺️😍
Abdisumeyye KubraZey sağolun cümlemizinkini evet ilk oglan olunca kızda cicili bicili elbise alıp giyeceğiz ınslallah 🥰
catgirlmoms KubraZey romper tulumları bebeklere çok yakıştırıyorum . Trendyoldan bakabilirsiniz çok güzel ürünler var.
bilgekizinannesi KubraZey ben 1-2 fotoğraf çektirmiştim elbiseyle tütülü ama üstü ince penye almıştım. Rahattı baya. Yarım kol lcw da hala var baktım da. Fotoğraftan sonra tulum giydirmiştim :)
Hesireanne KubraZey defactonun sitesine de bı bakın tulum elbiseleri oluyor çok sevimli duruyor miniklerde geçen yıl bende öyle giydirmistim açılma derdi de olmuyor yürümeye başlamadan elbiseler zor oluyor ama insan heves ediyor 😊
Domino KubraZey pazar da 100 tl ye bi tulum.begendim inde ayıcık da var kalitesi de cok guzeldi. Haftaya bulursam resim atarim 😁