Serdarinannesi_ izd bizde de 8 hafta atağı. Bu vajite kadar çok güzel uyuyordu 2 saat 3 saat falan uyuyordu. Ama şimdi yalnızca kucakta uyuyor, emerken uyuyor, yerine koyduğum gibi uyanıyor.
Bebegim1- Benimde bebeğim 4 ay 5 günlük aynı sorun bizde de var ve gece 12 den aşağı uyumuyor, arada meme reddi yaşıyorum. 4 aylık aşısını vurulduk hepten huyları değişti 2 3 gündür ne zaman düzelir bilmiyorum
Sevoinci Aysnroz44 ediyor iyi ki yapmış şu müziği ben bile mayışıyorum dinlerken dinlendiriyor insanı☺️
Whatdeding Aysnroz44 doymasında sıkıntı yok o zaman fazla fazla doyuyor 😬hatta çok yiyince bile rahatsız olabiliyorlar . Allah uzun sağlıklı uykular versin bebişlerimize . Benim 4. Ayım zor geçmişti atak mı ne haltsa mafetti bizi😬