esin17 4 aylık bebeğin gunduzleri hiç uyumuyor sürekli emiyor 10 dk dalıyor uyanıyor akşam sekize kadar böyle çok yoruldum sizdede böyle mi
Aaa111 esin17 gündüz gece hiç uyumuyor nasıl yorulmuyor anlamıyorum. Sadece dalıyor 20 dk sonrası çığlık
izd esin17 hoşgelmiş 4. Ay atağı !! En uzun ve en sıkıntılı atak bence ve maalesef de uzun sürüyor. Her şey dikkatlerini çektiği için uyumak istemiyorlar. Karanlık, sessiz bir odada emzirip uyuttum işte uyuduğu kadar yine de. Bu atağın en belirgin özelliği uyku gerilemesi..
esin17 Keremikobayky saat akşam 8 de uyuyor gece 12 de uyanıyor emiyor sonra iki saate bir uyanıyor saat 6 olunca bir daha hiç uyumuyor
esin17 izd gündüz uyumuyor benimki akşam saat 8 de uyuyor gece 12 de uyanıyor sonra iki saate bir uyanıyor sabah 6 olana kadar.birde tükürük salgiliyor diş ten dolsyimi acaba
Serdarinannesi_ izd bizde de 8 hafta atağı. Bu vajite kadar çok güzel uyuyordu 2 saat 3 saat falan uyuyordu. Ama şimdi yalnızca kucakta uyuyor, emerken uyuyor, yerine koyduğum gibi uyanıyor.
izd esin17 esin17 ilk dişler genelde 6. Ayda çıkar diyorlar ama erken de başlamış olabilir, ama salgı büyük ihtimalle gelişen tükürük bezlerinden demişti bizim doktor bakıp dişlerinde hareket olmadığını gördükten sonra. Herhalde tükürük bezinden dişe salyalı geçilecek. ))
Aysnroz44 @esin17 aynı durumdayız benim kızım da 3 sy 17 günlük delirecem artık ayağımda sallıyorum bıraktığım dakka uyanıyor yada göğsüm de uyuyor yine çektiğim dakka uyanıyor böyle değildi bianda böyle oldu uyanık kaldığı süre zarfında da full ağlıyor bağırıyor
Whatdeding Aysnroz44 doymuyor ya da gaz sancılı olabilir mi takip ettiniz mi bunları. Benimki bi ara az emip hemen dalıp 15-20 dkya uyanıyordu çünkü doyurmuyodu kendini
Aysnroz44 @Whatdeding bu ara az emiyor ama sık sık emziriyorum hatta fazla emdiği için çoğu zaman fazlasını da çıkarıyor bez sayısı 6 7 dolu dolu oluyor. Gaz olabilir masaj yapıyorum her fırsatta gazını çıkarıyorum kendide hemn alttan hem üstten çıkarıyor ama anlamadım karnı da sert değil yumuşacık
Whatdeding Aysnroz44 doymasında sıkıntı yok o zaman fazla fazla doyuyor 😬hatta çok yiyince bile rahatsız olabiliyorlar . Allah uzun sağlıklı uykular versin bebişlerimize . Benim 4. Ayım zor geçmişti atak mı ne haltsa mafetti bizi😬
Sevoinci Aysnroz44 ediyor iyi ki yapmış şu müziği ben bile mayışıyorum dinlerken dinlendiriyor insanı☺️
Burcuakgul13 Durumlar bende de aynı 3 ay 17 günlük evde zombi gibi geziyorum ne ev ne kendim ile ilgilenebiliyorum gece koynumda yatmak istiyor bir haftadır böyle ondan önce yarım kundak yapıp anne yatağına koyardım aciktikca 2 saat veya 3 saatte bir kalkardı şimdi saatte bir kalkıyor ve istediği anda memeyi ona vermezsek kızılca kıyamet ağlıyor. Gündüz de böyle uykusu var uyumuyor sonra kıyameti koparıyor Allah yardımcımız olsun. Geçecek inşallah dostlar. 🤷🏻♀️
iremd Burcuakgul13 4 ay ı günlüğüz 3. ayından beri böyle meme reddi yaşıyoruz denemediğim yöntem kalmadı 6 saat hiç emmediği de oldu sürekli huzursuz gece yatıyor 12de 3te uyanıyor ondannsonra hep saatte 1 😒 ne zaman biter bilmiyorum
hayalperest2310 esin17 benim bebeğim 8 buçuk 9 gibi uyur akşamları sabah 6 buçuğa kadar ondan sonra başlar mesai asla uyumaz Dalmaz bile ya ağlar ya bakınacak baya yoruyo o süreç