Kubra4745 benim bebeğimde besin alerjisi varmış ben acil olarak gitmiştim doktora kilo aldıgı için önemsemedi ama bayram zamanı hiç uyutamadm uyumayınca emmedide çok kötüydü bayramdan snra bemen gittik ve 4. Aydan önce meme reddi olmaz ya idrar yolu yada besin alerjisi dedi. Alerjik mama ve meme olarak devam ediyordk bende diyet yapıyordum ama asla memeye dönmedi mamayıda hiç sevmedi reddetti. Smdi 4 aylık olmak üzere keçi sütlü mamayı en azından içiyor bir tepkime olmadı