Bana da sürekli anlatırlardı yarım saat emiyor 40 dakika en az, yok bazen saatlerce alamıyordum göğsümden falan diye benim kızım taş çatlasa o da ara sıra 10dk emerdi, genel olarak dediğiniz gibi 5-6dakikaydı o zamanlar artık milletin söylediklerinden psikolojim bozulmuştu resmen. Ama baktım şükür kilosunu alıyor ne çok kilolu ne de zayıf hep ortalamada bir bebek oldu, sağlığında hiçbir sorun yok, sütüm fazla fazla da geliyor bıraktım takmayı ondan sonra ne kadar isterse o kadar emsin diyordum