Bugün tam bi hafta oldu ve çok şükür iki günde atlattık canım biz kontrole gittik bugün çok iyi iyileşmiş dedi doktor bardak koydum bez basınca üzerine bardak çocugun pipisini sürtmüş hafif kanamıştı buna çok dikkat et kucağa almamaya çalış cok ağlamadıkca krem verdiyse bol bol sür kakasınıda dikkat et mikrop kapabilir yara kaka değerse