Benim oğlum da dün sünnet oldu aynı gün sünnet olmuşlar. Ama benim bebeğim sünnet esnasında uyanıktı ve çok ağladı ama sonrasında hiç ağlamadı. Pansuman yapıyoruz batikon döküp krem sürüyoruz ve bardak hatta bunları yaparken pipisi çıksın diye yanlara basıyoruz öyle dedi dr yapmazsanız yapışır dedi