iyiliktozuu Bebeğim 9 aylık şuan, kahvaltı da neler yapıyorsunuz paylaşın benle de fikir olsun . Her gün ne yemek yapcam derdinin üstüne bebeğe ne hazırlıcam derdi çıktı 😄
Kerem_k1 iyiliktozuu oğlum nerdeyse 1 yaşında ama eskiden kahvaltı ederdi şimdi hiçbir şey yediremiyorum. Ne yumurta ne patates pekmez peynir zeytin pankek. Artık gına geldi. Tabağa bi meyve üstüne yoğurt ve yulaf yedirebiliyorum. Bazen keçi sütlü bebe bisküvisi ufalayıp ceviz ve yoğurt karışımı yapıyorum onu yiyor. Ne denediysem olmadı. Tostlar denedim yemedi. Bende aç kalmasın diye bazen sabahları çorba içiriyorum ekmek doğrayıp içine. Bana da fikir verin bari 😒
GSevilay65 iyiliktozuu sucuklu yumurta pankek salatalık domates peynir 17 Aylık kızım akşama daha karar veremedim maalesef
Nazendehanim Dilaraortacc ahahaa bir karadenizlinin Fix menüsü asla kahvaltıda ne yesem derdi yok 🤣🤣🤣🤣
Dilaraortacc iyiliktozuu kaşar lor ne varsa tereyağında 1 yemek kaşığı mısır ununu kavurdum 1 çay bardağı su sonra da peynir
iyiliktozuu Dilaraortacc 1 yemek kaşığı mısır unu 1 çay bardağı su Peynir 🫣 Deniyim, akşama ne vericeksiniz
Dilaraortacc iyiliktozuu aksama nohut pilav yapmayı düşünüyorum ya da yeşil mercimekli bulgur pilavı yoğurt
Aydur422 Bizde de haşlama yumurta ile tahin pekmez karışımı yedirdim akşama da tarhana çorbası yapcam inşallah
Aydur422 Dilaraortacc içine ekmek dogruyorum yanında da yogurt bazen kendimize yaotıgım yemeklerden veriyorum doydugu zaman agzını açmıyo zaten
iyiliktozuu Sedaliz benimki de tam terci pankek sevmiyor 🙄 1 çay bardağı buğday unu 1 çay bardağı su veya peynir altı suyu 1 yumurta sarısı (beyazı 1 yaş) 1 tatlı kaşığı da keçiboynuzu unu Zeytinyağı ile yağladığım tavaya çay kaşığı ile yaptım 9aylık
iyiliktozuu kayraninannesiiii nedense tereyağlı yumurta yapınca kusuyor haşlama yapınca yiyo neden öyle bilmiyorum
iyiliktozuu Okuyanbiranne benimki de diş patlattı zar zor çizgi film aça aça yediriyorum çok huysuz 😏
Littlemittlemom Avakado-muz- lor peyniri ezip karıştırıyorum. Yanına haşlama yumurta ya da bugün mantarlı yumurta yapmıştım. Bir tane de çeri dometes 👌