Benim büyük oğlan doğduğu andan itibaren iki gözü de öyleydi göz yaşı kanalı tıkalı dediler masajla pansumanla birini açtım ama sol gözü açılmadığı için 2 yaşında operasyon geçirdi 🥺 şimdi 9 günlük bir oğlum daha var onunda doğduğundan beri bir gözü aynı masaj yapıyorum burun dibine sürekli birde ılık su ile pansuman geçer diye umut ediyorum büyük oğlanın ki çok daha kötüydü çünkü