11 aylık bebeğimi vantuzlu oturaginda yıkıyorum. Kayma ihtimali yok ve kilitli bebek emniyeti var. Yani bebeğin açma durumu olmuyor ve çok rahatlıkla banyoda tek başıma yikayaniliyorum. Tavsiye ederim mutlaka alın. 3 yaşına kadar kullanılabiliyor. Uzun vadeli güzel bir şey