Bebetostoss GzdeDnerta değil mi tam 6 aylık olduğunda başlanıyor acaba ben mi yanlış biliyorum dedim kendi kendime çünkü hani 5 buçuk aylıkken aslında bebek 6. Ayını dolduruyor ya 6 ayını doldurunca başlanıyor değil mi