BeyCan_aks merhaba,
Benim kızımda tombul bir bebekti ve özellikle gıdığı inanılmaz pişiyor/isilik oluyordu. Sık sık pamuğu ıslatıp siliyordum, kuruluyordum iyice ve emilimi kolay bir nemlendirici veya pişik kremi sürüyordum.
Bepantholden memnundum bu konuda.