BeyCan_aks Malum sıcaklar geldi.. bebeğim biraz kilolu ve boynu kollarının altı hep sivilce sivilce oldu yani isilik gibi bir şey siz bu sıcaklarda bebeğiniz isilik olmasın diye nasıl bir çözüm buldunuz?
Masalkizinannesi BeyCan_aks kiziminda boyun kısmında oldu ben salatalık kabuğu sürüyorum annem bize hep öyle yapardı
bilgekizinannesi BeyCan_aks alerji mi isilik mi anlamıyorum ya ben. Kuramızı kuramızı büyük küçük izler var
Suuu BeyCan_aks Ben doktorumun önerisiyle Hindistan cevizi yağı kullanıyorum iyide geliyor. Insalalh bebeğinize şifa olur😇🤲
Bir-prens-annesiii BeyCan_aks bende küçüklükten beri hep çıkardı sıcaklarda 24 yaşına geldim hala çıkıyor 🤷🏻♀️
BeyCan_aks bilgekizinannesi Daire daireyse ve büyükse biraz alerji ama hani kolumuz pütür pütür olur minik minik sivilceler çıkar ya onlar da isilik Ahaha nasıl tarif edeceğimi bilemedim valla
BeyCan_aks Başka önerisi olan var mı ? Çünkü bu platformun yarısı ben de dahil ya alerji ya da isilik problemiyle uğraşıyor ..
BskSrc BeyCan_aks isiliklere sudocrem çok iyi geliyor. Annem, ben, kardeşim de kullanıyoruz 🤭 örneğin annem meme altlarına sürüyor, sıcakta kabarıp kızarıyor.. Onu sürünce çok iyi geliyor
meymisvebilgis Gül suyu da kullanabilirsiniz çok iyi geliyor , benim kızımda çok terler gül suyu sürerim hemen
Hobbalayarim BeyCan_aks ince giydirmelisin. İsilk terden oluyor. İyice ince giydir ferah olsun. Ve kat kat olan butlarına pudra sürebilirsin. Terlemesin diye 😀
BeyCan_aks Hobbalayarim Bir tek zıbın giydiriyorum oğluma ve neredeyse her gün yıkıyorum evde klima bile var odanın içi terleticek gibi de değil 22 derece oda ısısı Ama oğlum emekleme aşamasında olduğu için o köşeden o köşeye koltukların altı masa altı her yere giriyor eli dursa bacakları başlıyor ben bu koşuşturmada terlemiyorum ama oğlum hemen terliyor sürekli üstünü değiştiriyorum altını falan ama ne yaptıysam olmadı yine buldu bizi isilik 😕