xtutku marinelife şükür çok kolay bi oğlum var ne gazı ne huysyzluğu var o yöndem şanslıyım 8 saat rahat uyuyorum
marinelife xtutku maşallah 💙 her yere yazmayın nazar olursunuz valla 😂😂 moralinizi yüksek tutun ben de emzirmeyle ilgili çok sorun yaşadım ama başardım sanırım çok şükür o yüzden dertleşmek istediğinizde özelden de yazabilirsiniz 💕
Dfncgdm2022 xtutku siz doktora sormadan bebegınıze mama mı verdınız gercekten . Bakın sorun mama vermek deıl sorun sızın kafanıza gorw hareket etmenız
Dfncgdm2022 xtutku etrafımIzda ne yazıkkı cahıl ınsan cok lutfen kımseyı dınlemeyın eger bir sey yapacaksanızda doktorunuzu dınleyın bebegınıze en ıyı gelecek seyı doktor bılır etrafımızdakıler deıl