busra66 Kraft Q77 kullanıyorum çok memnunum hem hafif hem katlanıp açması tek elle bebeğim kucağımdayken katlayıp açabiliyorum
Iremars Ezonunannesi20 ben de aynı durumdaydim joie tourists signature aldim tek elle kapanıyor arıca.koluna bile asabiliyorsun memnunum sürüşü de aşırı rahat kuş gibi