Ezonunannesi20 Kızlar tek seferde katlanabilen güzel uygun fiyatlı bebek arabası arıyorum önerir misiniz. Bizim bebek arabasi büyük puseti ayrı kendisi ayrı yer kapliyo bı de tek başıma merdivenlerden çıkarmıyorum degistiricem
printhelloworld Ezonunannesi20 cybex libelle kullanıyoruz çok memnunum ama pek uygun fiyatlı değil malesef
Umena Ezonunannesi20 sunny baby 9004 bebek arabası kabin boy öyle memnunum ki anlatamam yeni doğandan beri kullanıyorum iyi ki puset aşkına travel almamısım diye her kullanısımda şükrediyorum.❤️ Bebeğim kucagımdayken tek elimle de açabiliyorum
Findukezmesi Ezonunannesi20 benimki joie turist diye geçiyor. Tek elle açıyorum kapatıp omzuma takip merdiven cikabiliyorum. Ben alırken 3500 TLydi. Bütçeniz ne kadar bilmiyorum ama indirimden falan alınabilir çok rahat.
Ezonunannesi20 Umena bende puset aşkına aldım ama çok zor ya kullanımı merdivenlerde tasiyamiyorum kaba bı de taksiye filan zor giriyo arabanın iskeleti
lavanta35 Umena merhaba https://ty.gl/j26jjxq9ko Bundan mı kullanıyorsunuz acaba trendyolda baktım da fiyatı da uygun geldi diğerlerine göre
Umena Ezonunannesi20 aynen sırf o yüzden istemedim ve baston almama gerek kalmasın icin☺️ Sürüsü de aşırı rahat ben tavsiye ederim sunny baby kaliteli de duruyor
Aksmom Ezonunannesi20 baby plus coupe aldım 1 ay önce 3000 tlye kabin boy tek elle açılıp kapanıyor çok rahat çok hafif kesinlikle öneririm
Yaseminazizbebek Ezonunannesi20 konudan alakasız ama şimdi görünce benim.bebek arabamın yan tarafını kıran komşular geldi aklıma😓
lavanta35 Ezonunannesi20 ben de bu konuda araştırma yapıyorum trendyolda şunu buldum da acaba kullanan var mı inşallah görenler olur https://ty.gl/j26jjxq9ko
mira20022023 Ezonunannesi20 Pierre cardin jojo hem tek elle katlanıyor tek elle açılıyor kabin boy çekçek kısmı var hem de oldukça hafif sürüşü çok rahat ben çok memnunum civilden almıştık kışın fiyatı 4200₺ idi şuan bilmiyorum güncel fiyatı
Yaseminazizbebek Ezonunannesi20 ben tahmin ediyorum bırinin kırdığını eşim farketti dün oda çok kızdı kendi kendine yoksa durduk yere biyere takılıp kırılmaz di napalim rabbim görüyor yapicak bisey yok😕
terazikadini Ezonunannesi20 gören herkesin bayıldığı ayy ne kadar rahat sürüşü var ve yer kaplamıyor dediği arabamız chicco gody plus 🥰 resmen kaymak gibi gidiyor 😂😂 eşim utanmasa ben bineyim dicek çok hafif bebeğim pusette şuan ona rağmen tek başıma bebeği pusete koyup bi elime arabayı bi elime puseti alıp merdiven inip çıkıyorum tek dokunuşla kapanıyor