Aley2 her bebeğin gelişimi kendine özel, hepsi aynı anda “hadi şu kadar aylık olduk hemen bunu yapalım” diye gelişmiyorlar.. her birisi eşsiz ve kendine özel. Elbette ki uzmana danışmak en iyisi zira gelişim geriliği günümüzde sık rastlanan bir durum (ben genel olarak gelişimin artık eski bebeklere göre daha geç başladıpını düşünüyorum hatta) ve çözümü de şükür ki çoğunlukla var..