Kızlar selam bu gün bebeğimi aşı vurdurmaya doktoruna götürdüm , bu zamana kadar hiç böyle bir şey söylemedi bize , 14 aylık bebeğim , kumandayı getir dediğinde getiriyor mu dedi hayır getirmiyor dedim , babıldamaya başladı bu babıldama şeklinde değil ağzından kelime çıkması gerekiyor dedi 10 adıma yakın adım atıyor , bay bay yapıyor mu dedi hayır dedim ama alkış yapıyor , göz teması kurmuyor benimle şuan dedi çıkmadan önce de şuan baya baktı gözümün içine kuruyor dedi . Babası seslenince dönüp bakıyor mu dedi babası seslendi dönüp baktı . Ağlamaktan gözlerime kan oturdu bir piskiyatri görsün aklımızda şüphe kalmasın dedi ama ben akşamı nasıl sabah edeceğim bilmiyorum y