Gnyarknnn 21 aylik 6. Gündeyiz.Bugün biraz umutlanmaya başladım.
Çişini altına/ lazımlığa yaptığı saatleri,çiş yapmasada lazımlığa oturduğu saatleri, kaka saatlerini kısaca her şeyi not ediyorum. Son çiş saatinden 45 dk sonra lazımlığa götürüyorum. Yarım saatte bir götürünce stres yaptı. 1 saatte bir götürünce geç oldu 5-10 dk kala altına yaptı.”Çişin var mı?” diye sorunca direk yok diyor ve 5 dk sonra altina yapiyor.Onun yerine “Çişim geldi gel beraber gidelim bana tuvaleti göster, parka/dışarıya çıkmadan önce çişimi yapayım ki dışarda gelmesin “ gibi sanki kendim içim gidiyormuşum gibi cümleler söyleyip “sende gelir misin?” Diyorum. geliyor.Bebeklerini götürmek çok işe yarıyor.
Bir iki altına yaptığında bacakların pis olmuş diye güzelce anlattım. Sonra lazımlığa yapınca kendi “bacağım pis olmadı” dedi.
Bu arada kedili,kalpli filan şort külotlar aldım. Aşırı derecede övüyorum külotlarını, motive oluyor.Arada oturmak için inatlaşcak gibi olursa rüşvet veriyoruz 1 kaşık dondurma gibi.
Valla çokca sabır ve bol bol konuşma gerekli bence.