Anneler 2 bucuk yasında kızım bugun basladık henüz kakası gelmedi 4 tür çişini kacırıyo konusuyorum annecim ciç kaka geldimi tuvalete hemen banas söyle tamam mı diye tamam diyo gidiyoruz arada oturup birqz bekliyoruz sarkı falan söylüyorum artık bez yok tuvalete yapıcaz buda senin tuvaletin diye adaptör aldım oturuyo gayet ılımlı tamam anne evet anne ama 5. İnci üstü gydik 😂 kac gün sürdğ sizin sürecler nasıl bir yol izledinz tavsiye bekliyorum birde tek sferde mi kestiniz önce gündüz mü gece bezsiz cok zor olur gibi geliyo bana sadece gece taksam mı sabah alısana kadar sizce alıstırma kilodu kullandınz mı birde yorumlarınıza ihtiyacım var 🥰🌸