Yigitefeninannesi_ MinikPandam_ üstünde 6.ayin sonundan itibaren yazıyor kafam karıştı yanlış mı yapıyorum diye
MinikPandam_ Yigitefeninannesi_ 180. Gününü tamamladiysa 2 numaraya gecin öyle söyleyeyim. Ek gida ve 2 numara mamaya geçiş 180. Gün
TugceArslan Yigitefeninannesi_ 6. Aydan itibaren diyorsa 5. Ay bitince diğerine geçebilirsiniz. Ben böyle anladım
Hobbalayarim Yigitefeninannesi_ benim elimde 1 numara vardı bitirdim 6 ay 20 günlük iken 2 ye geçtim. Yani 6 dolacak ama ben beklemedim bidaha 1 numara almadım 10 gün once başladım aynı mamayı kullanıyorum.
Yigitefeninannesi_ Hobbalayarim peki sadece hipp için mi geçerli bu mesela bebelac goldda 6.aydan itibaren yazıyor hipp te 6.ayin sonundan itibaren yazıyor
Hobbalayarim Yigitefeninannesi_ ikisi aynı şey aslında. 6. Ay dediği 6 aylık bebek için yani gününü doldurmuş. Tam 6 aylık demek. Fark yok
Yigitefeninannesi_ cennetkokuluyavrum 1 kutu kullandım 2. Sipariş ettim 12 gün var bi sorun olmaz inşallah
cennetkokuluyavrum Yigitefeninannesi_ bizimde 1 ay var 2 ci kutuya daha elimde bir yarim buyuk birfe tam kutu var bende kulanicam onu ikiye gecmeden birsey olmaz sanirim bence
CizerBirAnne Yigitefeninannesi_ 5+1, 5+10, 5+29 gibi sayıyoruz ya hani, bu 5.ayını doldurmuş bir sonraki ayın yani 6.ayın içinde demek. 6 aylık oldu dediğimizde 6.ayını doldurmuş oluyor aslında. 6+0dan itibaren bu mamaya geçebilirsiniz.
cennetkokuluyavrum Yigitefeninannesi_ rica ederim yinede kafaniza takilrisa doktora yada eczaciya sorulqbilir
Deletedmom_875 Ben de bu mamayi kullanıyorum. Elimdeki 1 numara bittiğinde gectim 2 numaraya. 6 ay 7 günlük falandı geçtiğimde. Doktora sormuştum.