Yigitefeninannesi_ 6.ayin sonundan itibaren derken 6.aya girildiginde 2 ye geçiliyor bundakini anlamadım
TugceArslan Yigitefeninannesi_ Ben ilk kızımda kullanmıştım. 6. Ayı boyunca 1 kullandık. 7. Aya girerken 2ye geçmiştm
MinikPandam_ Yigitefeninannesi_ 6. Aya girince 2 numaraya başlıyorsunuz. 180 günü tamamlayınca yani. Zaten 6 aylık olunca 6 bitmiş 7den gün almış oluyor aslında
Hobbalayarim Yigitefeninannesi_ benim elimde 1 numara vardı bitirdim 6 ay 20 günlük iken 2 ye geçtim. Yani 6 dolacak ama ben beklemedim bidaha 1 numara almadım 10 gün once başladım aynı mamayı kullanıyorum.
Merve1994Baris İyi günler bende bu mamayı kullanıyorum hemşireye sormuştum 5. Ayını doldurup 6 dan gün almaya başlayınca buna geçtim şu an 6 ay 22 günlük 22 gündür kullanıyorum yani
Yigitefeninannesi_ Merve1994Baris iyi günler bende aynı şekilde başlamıştım 6 ay 18 günlüğüz 2 ye geçiliyor diye geçtim buna ama 6. Ayın sonundan itibaren yazınca şaşırdım yanlış mı sipariş ettim diye
Merve1994Baris Yigitefeninannesi_ bende sormuştum 6. Aydan itibaren böyle olacak demişti hemşire mantıklı olan o ama üstündeki evet garip sanki 6. Ayını da bitirmesi gerekir gibi
Yigitefeninannesi_ Merve1994Baris evet yazıya göre öyle olması gerek gibi görünüyor anlamadim ya kullancam o zaman
Yigitefeninannesi_ Merve1994Baris bende bi kutu kullandım ama arada bebelac kullandığım için hiç dikkatimi cekmemisti çünkü bebelac da 6.aydan itibaren yazıyor du bugün hipp sipariş ettim dikkatimi çekti acilmayinca 1 ay ömrü var diye biliyorum olmazsa bebelac alıyım
Yigitefeninannesi_ TugceArslan 6.ayin sonundan itibaren derken o zaman 7.girincemi kullanmak gerekiyor
Yigitefeninannesi_ TugceArslan mesela bebelac gold kullanıyorum arada 6. Aydan itibaren yazıyor onun üstünde onu 6.ayda kullanıp hipp combiotic i 7.aya girerken mi kullanmam gerekli
TugceArslan Yigitefeninannesi_ 6. Aydan itibaren diyorsa 5. Ay bitince diğerine geçebilirsiniz. Ben böyle anladım
Yigitefeninannesi_ 6.aydan itibaren yazıyor sipariş verirken gelen üründe 6.ayin sonundan itibaren yazıyor kullansam olur mu ki bilen yok mu
Yigitefeninannesi_ MinikPandam_ üstünde 6.ayin sonundan itibaren yazıyor kafam karıştı yanlış mı yapıyorum diye