Aydur422 Bende bebelac normal olanı kullanıyorum Bi sorun yaşamadım ama tek sorun kilo aldırmıyor nedense
Aydur422 Bussssra bir çok kez mama degiştirdim biri gaz yaptı biraz çok kusturdu çareyi bu mamada buldum
cahillesohbetikestim irem12 uzun süre gold olarak kullandık sonra düz bebelac a geçtik çok seviyor oğlum. Küçük oğluma gold büyük oğluma düz olanı veriyorum. Bizde ilk başta sma almıştık hem gaz hem kabızlık yapmıştı