Kızlar biz de meme +mama gidiyoruz ikizlerimle mamayı neyle veriyorsunuz meme reddi olmadı mı ? Ben biberonla veriyorum 2 ay 11 günlüğüz bir süredir göğsümde 5 dk emip ağlıyolar.ben 3 saatte bir mamayı aktif veriyorum 100 110 ml.aralarda da emzirmeye çalışıyorum ama ne kadar sütüm geliyor bilmiyorum taktiğim yanlış mı biraz da fazla kilo almışlar.