egee_momm
Benim bebeğimde şu an 2 aylık, bende meme+mama şeklinde besliyorum ama 30cc çok az bence ben her gün tek seferde 90cc veriyorum. Onun dışında sadece emziriyorum. Eğer sütüm yetmiyor diye düşünüyorsan dut kurusu kaynatıp suyunu içebilirsin. Bide ne kadar çok emzirirsen o kadar çok sütün gelir. Nacizane tavsiyem sütünü artırma yöntemleri araştır. Çok mecbur kaldığında da günde 1 kere 90-120cc mama ver ki doyurucu olsun. Mama markasıda doktor tavsiyesiyle hipp combiotic kullanıyoruz.