Busbus03 4 yaşında bebeğim sayılır ilk adımdan itibareb yazlık kışlık evlik vicco aldım daha bugün aldım seneye ev içine şükür aorun yaşamadım ama yapışkanlı bozuldu diyenler yorumlar vb heo gördüm ben yaşamadım şans işi sanırım birazda ve yıkamaya gelmiyor ama ayakkabıları hemen renk atıyor yada yazısı siliniyor o kötü yani bence silmekte her zaman olmuyor iç kısmı yumuşak ortopedik taban her modelinde 😇