Busbus03 bizim ayaklar tombik geniş olduğu için biz ilk adımı Vicco aldık başka ayakkabı bulamadık ama büyük geldiği için çok kullanamadım. Nike revolution almıştım o rahattı ama onubda tabanı düz diye çok kullanmak istemedim. Sonra zaten Vicco bot aldım, 3 tane daha ayakkabısı var. Kendi sitesinden aldığım botta ip sökükleri oluştu ama diğerlerinde bir problem yaşamadım. Yazlık olarak da H&M nin sandaletini aldım bir de hush puppies indirimdeydi geçen gün onu aldım ☺️