Alparslan616161 -Nazo22- fito krem pişik kremi değil ama etkili doğduğundan beri kullanyrm pişiği olunca dene eğer denemediysen
Baloglum93 -Nazo22- gecmiyosa pişik değil mantardir o poposu nemli kaldığı için olur travazol ve hametan karıştırıp sürün iki üç güne geçer
Elif_bahar -Nazo22- direk zeytinyağı sürüyorum Allahın izniyle şifa oluyor. Kızarıklık pişik kaşıntı vs vs herşeyde zeytinyağı kullanıyorum ısıtmadan bişey yapmadan
-Nazo22- 2022anne hametan krem kullandım bitti bende Bepanthol kullanmaya devam ettim ıslak mendili bıraktık
07asya -Nazo22- canım bende senle aynı sorunla uğraşıyordum kullanmadığım krem kalmadı en son hiç birşey sürmedim her seferinde yıkadım kuruladım tertemiz şimdş belki krem sevmiyor senin bebekte
-Nazo22- 07asya olabilir cidden kaç krem denedim olmuyor. Pudra kuru tutuyor ama yine de geçmedi bugün kantaron yağını aldım üçtür kullanıyorum bakalım nasıl sonuç verecek oda fayda etmezse artık bende bişey sürmeyi birakicam