Merhabalar bende dogum kontrol hapi kullaniyorum , ilk 3 ay adetim daha duzensizlesmisti ama 3. Kutuda duzenli adet oldum bu kezde cok kisa sürdu 4 gun sürdü
Normal gujumde adet oldum , daha adet gunume de var
Ama bu ara bi mide bulantim var , hamileykrn bile bu kadar bulanmiyodu acaba niye bulaniyir diyr stresr girfim
Sizxe hap kulkanirken vr adet olunca gebelik ihtimali olurmu