-Eraymoms- Lohusalik bittikten 2 ay sonra adet oldum kızlar bu ay da 3. Gün bugün adet olmam lazımdı fakat kırmızı şekilde değilde kahverengi kan geliyo ara sıra 3 gündür böyle kan hapı vermişti doktor doğumdan sonra kullanmıyorum acaba kansızlık olduda o yüzden mi boyle oldu wc ye gidince görüyorum kahverengi kan onun haricinde bisey yok pedde veya doğumdan sonra böyle düzensizlik oluyor mu ?
Sevval2301 -Eraymoms- kızım 6 buçuk aylık. 3. Ayimdandir adet oluyordum ikiuc gün gecikmeli bu ay 25 inde olmam lazımdi ama gelen giden yok test de yaptım negatif ki Allah bilir ama eminiz korunuyoruz. Sinir stres birbinine girdi bendede acaba süte mi çekiyor 🙄
seherskr -Eraymoms- bende doğumdan sonra tam 4 ay regl oldum ama doktor kontrol hapı vermişti kanamam çok fazla ve uzun sürüyordu diye ..kaç doktora gittim bilmiyorum.. kontrol haplarını bıraktıktan 1 ay sonra ben bir daha regl olmadım bugün tam iki ay oldu. Korunmama rağmen şüphem olmuştu acaba gebelik mi var diye 3 kere test yaptım birisi kan testiydi .kızıma hem süt hem mama veriyorum sütten dolayı da olabilir aslında hormonlar belli bir süreye kadar çok dengesiz çünkü..
-Eraymoms- seherskr ya bende korunuyorum cidden korku basıyor insanı pazartesi olsun direk test yapıcam yani ne olur ne olmaz insan şüpheye düşüyor olmayınca yazman iyi oldu benim icin içimi rahatlattın biraz Sagol canım ☹️🌸
seherskr -Eraymoms- ne demek valla bende sizin gibiydim hatta test yapmaya korktum . mevsim değişiklikleri yüzünden grip olmuştum eşim acile götürdü baktım doktor kadın durumu anlattım içinizi rahat ettirelim dedi .kan testi negatif çıkınca rahatladım ama o stres çok başka bebeğim çok küçük daha deyip durdum sürekli ..veren Allah tabi ki de ama ben ikinci çocuğa bile uzun süre sıcak bakmıyorum
-Eraymoms- seherskr kesinlikle bende öyleyim bebeğim daha çokk küçük olmaz ki yani bakamam diye düşünüyorum bakarım öyle böyle ama çok kötü olur benim icin o sezaryan acısını doğum acısını bidaha yaşamak sonrası falan içim sıkılıyor hatırlayınca ilkinde bişey olmadan doğuma gidiyosun ama ikincide korku basıyor baya
seherskr -Eraymoms- ben hamile birisini görmeye bile tahammül edemiyorum cidden o durumdayım:( az önce bir post gördüm spiraal +prezervatif ile hamile kaldım diye okuyunca iyice anksiyete tuttu beni🥴
-Eraymoms- seherskr benide desem 🥲 Allah yardım etsin istemediği halde olanlara zor bir durum ben kendime 2. Çocuk icin güvenemiyorum suan bebeğim 5 aylık daha ☹️
Tazeanne29 Kızlar benimde adet düzenim şaştı. 6 aylık bebeğim var 3 aydır oluyordum bu ay olmadım. 3 kere idrar testi yaptım ama sonuç negatif hala olmadım. Emzirme kaynaklı mı acaba, kan testi vermeye de korkuyorum
-Eraymoms- Sevval2301 süte çekmez ya adetken süt azalır derken biraz ama o kadar etkileyeceğini sanmıyorum ne ile korunuyorsunuz1 -2 hafta gecikme normal olabilir
Sevval2301 -Eraymoms- kondom ile korunuyoruz zaten evliliğimizin başından çocuk istediğimiz zamana kadar o şekilde korunduk bıraktığımız ay hamile kaldim elhamdülillah ama şimdi hiç bir şüphe yokken böyle olması acayip gerdi beni ayrıca yüzde sivilcelenme bel ve kasık ağrısı adetten önce gelen tüm belirtileri yaşadım ama sadece adet yok. Gerçi prolaktin hormonundan dolayı normal deniyor ama yarın yine de bir test daha alıp yapmayı düşünüyorum rabbim istediğimiz zaman da hayırlısıyla nasip etsin şuan olmayana isteyene versin diye dua ediyorum sizde dua edin lütfen 😐🫂
-Eraymoms- Sevval2301 ederim tabiki inşallah kalbinize göre olur herşey ☺️ sanmıyorum ya değilsinizdir bir şüpheniz de yok stres yapıyorsunuz o da etkiler adet olmamayı ben yaşadım bizzat ordan biliyorum ama umarım düşündüğümüz gibi olur bazen kazalar da olabiliyor 😅