Hfzhnfcls en güzel tadı olan bebelac jun. Sonra evolvia dır alerji maması olarak biz neocate kullanıyoruz şuan alıştı zamanla ama çok içmiyor 8 aylık en fazla 4 ölçek genelde 2 3 içiyor ama bebelac da peynir altı suyu var ondan değiştik biz evoliva da arkadaşım vermişti denemedim değişeceğiz ama mamayı evo.alacağım