Hfzhnfcls Hani mamayı yiyebildi bebeginiz hangisi daha iyi benim bebeğim alerjik bir-çok mama denedik ama içmedi önerileriniz paylaşırmısınız
S2022 Hfzhnfcls doktor aptamil prog.vermişti tadı rezelat kokusuda,evolvia rp2 kullanıypruz şuan 6aylık oldğu için bi tık daha içilebilir ama bayıla bayıla içmiyo,ama bu dediğim alerji mamaları norml mama değil
Blueandpurple72 Hfzhnfcls Deneye deneye öğreneceksiniz her vücut bir değil benim oğlumda alerjik bebek
Svgars Hfzhnfcls en güzel tadı olan bebelac jun. Sonra evolvia dır alerji maması olarak biz neocate kullanıyoruz şuan alıştı zamanla ama çok içmiyor 8 aylık en fazla 4 ölçek genelde 2 3 içiyor ama bebelac da peynir altı suyu var ondan değiştik biz evoliva da arkadaşım vermişti denemedim değişeceğiz ama mamayı evo.alacağım
Blueandpurple72 Canım her bebek bir değil biz sma aldık ishal kusma yaptı bebelac gold kabız yaptı humana aldık rahatladı ama humana 3 bulamayınca tekrar bebelac gold aldık bir sorun yaşamadık 20 aylık
Elkkbr Aptamil pregomin syneo kullanıyoruz tadı kokusu çok kötü ama içiyor mecbur 🥲 doktor mamayı hazırlarken ağzını biraz açık tut açık karıştır kokusu çıksın dedi öyle yapıyorum ama pek geçmiyor
canikoko Evolvia rp kullanıyoruz. Hiç tadını beğenmemezlik yapmadı ama bebekten bebeğe değişiyor tabii ki
Blueandpurple72 Hfzhnfcls Aynen kuzum benim ki doğdu doğalı mama içiyor sütüm çooook azdı o yüzden deneme yanılma ile doğruyu bulduk
Hfzhnfcls Blueandpurple72 hım benim kendi sütüm var canım ben mama vermiyordum ama alerjik çıkınca akşam dan da olsa ver dedi doktor 1 defa
canikoko Hfzhnfcls evet güvenilir. Ben alerji öncesi aptamil veriyordum ama içindeki Palm yağı beni çok rahatsız ediyordu