Dfncgdm2022 Aybarsmom_ benımde uykusuz gecelerım basladı valla uyku duzenı bozuldu kızımın artık ben uzuluyorum onun acı cekmesıne cok zormuş dış dönemii
Aybarsmom_ Dfncgdm2022 Bilirim. Yalnız değilsiniz hepimiz aynı durumdayız. Allah kolaylıkla atlatmamızı nasip etsin bu dönem çok zormuş. 😓🤲🏻
Nilay07 Elfgrn bizde 3.5 aylığız eli hep ağızda salyasi akıyor tukmuk çıkarıp baloncuk yapıyor ve devamlı ağlıyor. Ama ağzına bakınca şişlik yok galiba yada ben anlayamadım ilk anneliğim acemilik var. Ben dis çıkarma döneminde olduğunu düşünüyorum ama annem çok küçük başka sıkıntısı vardır da ağlıyordur diyor. Tedagil bizim ayımıza uygun mu alsam diyorum eczanede satılır mı acaba
Elfgrn Nilay07 ben kullanıyorum tetagil en etkili çözümlerden biri Diş konusuna gelirsek erken değil bazılari erken çıkarabiliyor bizim 1 aydır o diş agiris var belli yani ne zmaan tetagil sürsem daha iyi oluyor çocuk her bebeğin gelişimi farklı oluyor o sebeple erken değil aslında başka birşeyi varsa çıkarsın ortaya yani ne kadar acemi de olsak az çok anlıyoruz kendine güven o konuda sen evonde tetagil bulundur sürmek istersen sur dene bakalım nasıl etki görecek o zaman annen anlar ne olduğunu
Bebisinannesi23 Nilay07 canım annem de bana aynısını dedi. Ama kızım 3 ay 20 günlükken diş çıkarma dönemine girdi. Tüm belirtiler vardı . Sadece ateş ve ishal olmadı bizde.Şuan 4 ay 25 günlük ve alttan iki dişi çıktı. Öyle damakları aşırı şişmedi ,yada elinle dokununca hissetmedim ben. Sadece diş yerleri belli oldu sonra da önce sol dişi patladı sonra sağ dişi patladı.
Bgtglc67 Nilay07 bizimkide 4 gün sonra 4 aylık yaklaşık 1 aydır elleri ağzında tükürük baloncuk hepsini yaşıyor kök dişlerinin olduğu yerde 2 tane beyazlık gördük doktora götürdük bugün diş çıkarmıiş dedi şoktayız bu durumu yaşayan var mı
BeyCan_aks kasimonbes Çok haklısınız valla her gün 2-3 takım değiştiriyorum sonra makina çalışmasın fatura malum sonra 😒 çok gelmesin diye elimde yıkıyorum artık bezdiiiimmmmm
Hfzhnfcls Elfgrn bebegim 3 aylik kullanabilirmişim ki bende gunde kac defa nasil kullanılmalı demekki huzursuzluğu ondan
Bebisinannesi23 Zeynep-Azra benim kızım 3 ay 20 günlükken diş çıkarma dönemine girdi. Şuan 4 ay 25 günlük altta iki dişimizi çıktı bile.😄ateş, ishal hiç olmadı. Salyası arttı , herşeyi ağzına götürdü , sürekli kaşımak istedi, huzursuzluk , uykusuzluk oldu.
Zeynep-Azra Bebisinannesi23 maşallah size 💜 donmuş anne sütü verdiniz mi hasta olur diye korkup veremiyorum ben nasıl geçirdiniz o dönemi
Elifkusumm Bebisinannesi23 şuan aynı süreci yaşıyoruz 4 ay 16 günlüğüz sanki bizimki de çıkaracak gibi 😅
Hfzhnfcls Esy yaa benimde oyle ozellikle emzirirken kulağıni koparacak gibi ağrıyor sandım doktora getirdim birşey yok bebeğim 3 aylik elleri agzinda kaldı demekki buyuzden
Elfgrn Hfzhnfcls paketi dişlerine dök elinde yedir yerinde durmazsa Bebis ilk kendi eline dök dişlerine yedir
Eylul03 kasimonbes benim kızım 9 aylık ve 6 gündür desteksiz uyuyan bebek ve geceleri çok sık uyanmaya başladı grceleri canını yanarcasina ağlamaları var ağız kenarlarında kızarıklık var damaklari çok sis gelmiyo bana kulak çekmesi ara sıra oluyo sabahları 5 den sonra uyuyamiyo bunlar diş belirtisi mi oluyo
kasimonbes Eylul03 evet canim ama kulak cekmesi varsa bi doktora gotur kulagi agriyor demekki, kulak yok dis belirtilerinde. Ates ishal cene kisminda sivilcelenme huysuzluk mizmizlik uykuda aglama var. Ben suan mizmizligi yaziyorum bi de kaka sayisi artti ishal olmadi
Bebisinannesi23 Zeynep-Azra teşekkür ediyorum 💕 sütüm kesildi benim 3 aylıkken. Ben buzlu su içerdim, buz verdim ağzına sonra biberon su doldurup buzlukta dondurup onu verdim eline daha çok küçük olduğu için bilmiyodu çünkü 😄 maşaallah hiç hasta olmadı. Osman Gönülal var onu dinlemiştim bebekler soğuk sudan yada buzdan hasta olmazlar demişti. Bir ay boyunca böyle geçirdik maşaallah hiç hasta olmadı . Sende gönül rahatlığıyla yapabilirsin . Sütüm olsaydı onuda dondururdum.
Zeynep-Azra Bebisinannesi23 ayyy o kadar güzel bi cevap olmuş ki çoook teşekkür ederim denicem ben de hemen 🥰