1pekmom_ hibka23 biz 8saatte bir 8damla kullanıyoruz onun haricinde günde 1kere biogaia veriyorum bu şekilde çok etkisini görüyorum ama en önemli olan hepsini tam saatinde verip aksatmamak
hibka23 1pekmom_ sanırım bende biogaia alacağım bunu kullanınca daha çok gaz sancısı yaptı gibi ve çıkaramıyor
tazeanne_20 Biz doktor tavsiyesiyle değil de kendimiz başladık bu damlaya ama düzenli olarak vermiyorum. sadece gaz sancısı çekmeye başladığını hissettiğim anda veriyorum ortalama 3-4 damla. Max 15 dk ya rahatlıyor kızım
CmreKSidar hibka23 günde 4 kere 10 damla demişti doktorum sonra gazı arttı diye 15 damlaya çıkarmıştı
Cemosss hibka23 her bebek farklıdır demek ki sizde işe yaramadı üzüldüm yemeklerinize bol kimyon kullanın kimyonlu rezene li cay demleyip içerdim ben. 1su bardağı sıcak suya 1cay kaşığı kimyon atıp için etkisini göreceksiniz