Cemosss hibka23 bende o zamanlarda başladım suan 4 aylıgız ben günü 3e böldüm 8 saatte bi 7 damla veriyordum isterseniz siz 6 damla verin 18 damla yapar toplamda ☺️ sabah 8 akşam 4 gece 12 gibi veriyordum sabah öğlen ve gece gayet rahat ediyordu bebeğim
hibka23 Damla_yagmur evet öyle yazıyor kağıdında ama nasıl verilecek onu anlamadım bikerede 20 çok olmaz mı
Elfgrn hibka23 evet 1. Aya yakın başladık 20 falan tabi biz o zaman doktora gidebildik öncesinde söylemedi kimse kesin çözüm bizde çok etkiliydi
Damla_yagmur hibka23 günlük en çok verilecek 20 ben 7 sabah 7 akşam yada. 5 sabah 5 öğlen 5 akşam veriyodum
hibka23 Elfgrn ben gittim ama veremeyiz dediler ama çocuk çok sancı çekiyor mecburen kendim aldim kullanıcam inşallah fayda eder 🙄
Cemosss hibka23 gazını rahat cıkarışından ☺️ hatta vermediğim zaman eşim hemen diyo sen bu cocugun damlasını vermedin mi diye bazen unutuyorum yada misafir geliyo aksıyor felan hemen belli ediyo
Cemosss hibka23 birde bacaklarını bisiklet sürüşü gibi yapıp bacaklarıyla karnına bastırdıkca güzel gaz cıkarıyo lar biz hep öyle cıkartırım gazımızı ☺️
Elfgrn hibka23 şu dönemler gaz bombası oluyorlar bizde de öyleydi ne kadar çıkarsa da oluyordu hala tez vakitte geçer bu dönem inşallah canım