09dilek valla bilmiyorum ama tüm ailem İstanbul’da. 3 yaşımdan bu yana burada yaşadım, büyüdüm. İçim o kadar buruk ki, sürekli etrafıma bakıp bakıp ağlıyorum.. 2 ufak bebe.. hiç bilmediğim bi şehir.. annemsiz geçecek yıllar… evlendim, evlenir evlenmez lojmana taşındık. Burada 3-4 yılımız geçti. İki evladımı da burada dünyaya getirdim. Ben sanıyordum ki ömür billah burada kalacağım sanki… öyle hissettim hep öyle olmayacağını bile bile. Çok kötüyüm😣😣 durduk yere ağlıyorum hep. Siz neresinde kalıyorsunuz? Lojmanda mısınız? Nedir ne değildir biraz anlatma imkanınız var mı? Birkaç aya yeni yuvam olacak orası.. İstanbul’a en kısa yoldan nasıl gidip gelinir? Çok buruğum.. Böylesine içli içli ilk hissedişim annemin evinden tüm eşyalarım kamyona taşınıp bomboş kalan odama bakarken hissetmiştim. Bu oda hep böyle geniş miydi, bana oysa ufacık geldi demiştim. Şimdi içime hiçbir şey sığmıyor.