Caglarege03 küçük yerin derdi de az oluyor. İnan büyük şehirden daha rahat ediyorsun gezmeyi seviyorsanız gayet güzel geçer etrafı keşfedersiniz. Küçük yerlerde kasabın manavın bakkalın marketin seni tanıyor,kargo şubeleri yakın oluyor hastane eczane sağlık ocağı sorun olmuyor. Yardımlaşma daha samimi oluyor. Eşinin polis olması ekstra avantaj çünkü tüm polisler seni tanıyor ve daha çok yardımcı oluyor:) merak etme çok güzel geçecek ben inanıyorum üstelik çocuk büyütmek bile küçük şehirlerde çok kolay :)) tadını çıkar güzel düşün güzel olsun etrafa da kulak asma. Her yerin iyisi kötüsü var unutma sen nasıl davranırsan insanlar da sana öyle davranır🌸