Mart26 oğlumun göbeği düştükten sonra annem madeni parayı tülbente sarıp, para kısmı göbek deliğine gelecek şekilde sarmıştı. Göbek deliği dışarı çıkmasın diye ve öylede oldu göbeği hiç dışına çıkmadı. Çok ağlayan bebeğin göbeği dışına çıkar fıtık olur demişti bide. Eskiler böyle yapar dedi yapmıştık. Siz şimdi yapsanız düzelir mi bilmiyorum ama çıkmadan yapılması gerekiyor sanırım. Doktora tekrar götürün inşallah önemli bişey değildir hemen düzelir🙏🌸