Mart26 Kızlar bebeğimin göbek deliği bir hafta önce böyle şişti perşembe günü aşıya götürdüğümde aile hekimine gösterdim gazdan dolayı olabileceğini söyledi ve gaz damlası yazdı bide üstünü gazlı bezle kapatmamı söyledi bebeğinin göbek deliği sonradan böyle olan oldu mu acaba görünce çok üzülüyorum
aayysee1 Mart26 canım bence bir doktora götür göster aklında soru işareti kalmasın çünkü gaz dan böyle ilk defa duydum ve gördüm Allah şifa versin
Caglarege03 Mart26 benim bebeğiminde göbeği böyleydi, 40 günlükken oluştu ve sizin bebeginizinken daha çok çıkıktı. Göbek fıtığı dedi doktor, 2 yaşına kadar geçer genelde ama geçmezse ameliya dedi suanlik yapılacak bişey yok dedi. 1 yaşında tamamen kayboldu.
Neriucan Mart26 benim bebeğiminde böyleydi ilk aylar doktora gittik cerraha gittik tek söyledikleri şey gazdan dolayı oluşuyor zamanla geçecek kesinlikle müdahale etmeyin üstünü kapatmayın bezle baskı yapmayın dedi dört aydan sonra kendisi dönmeye başlayınca gazı azaldı ve zamanla kayboldu
Venussmom Mart26 gerçekten bu tavsiyeyi veren aile hekimi olduğuna inanmak istemiyorum. Yeni doğan fıtığına benziyor. gazlı bezle de kapatılmaz, iterek karın zarını yırtabilirsiniz. İyi bir çocuk doktoru edinin lütfen.
Nilannesirem Mart26 benim bebeğimde de vardı ilk aylarda. Gazdan dolayı cok ıkındığı için olmuştu. Zamanla geciyor merak etmeyin ben iki tane cocuk cerrahına gittim zamanla gecer dediler suan 4. Aya gitmek üzereyiz ve gecti sayılır. Endişe etmeyin geçecek 🫶🏻
Arasaysu Mart26 merhaba öncelikle hiç üzülmeyin benimde bebeğimde vardı ve daha da büyüktü gazdan dolayı oluyor göbek fıtığı çok ağladığında veya çok fazla gazı olduğunda biraz daha büyüyor ama geçiyor hiç endişelenmeyin ben çok doktora götürdüm özel kliniklere bile götürdüm her doktor geçer kendiliğinden dedi 10 aylık olacağız geçti hiçbirşey kalmadı 🌸
Deletedmom_79 Mart26 göbek fıtığı. Osursa dahi gaz öyle bitmiyor. 4-5 ay itibariyle normalleşir ama çok zararsız bir durum.
Mart26 aayysee1 yarın götüreyim olmadı çünkü gazını çıkarıyor büyük tuvaletini yapıyor teşekkür ederim
WendyWu Benim bebişimde yeni doğan iken böyleydi. Göbek fıtığı diyorlar ama normal birşey. Bebeğin henüz karın kasları gelişmediğinden bağırsaktir gazdır ordan şişkinlik yapar göbek deliğine etkir. Ağlayınca falan da şişer orası. Büyüyünce bol bol karın üstü yapınca geçiyor . Doktor da normal karşıladi bizimkini. Herhangi bir müdahaleye gerek yok
Mart26 Deletedmom_79 teşekkür ederim bende gazı çıkıyor diye seviniyorum meğersem yine de bitmiyormuş çıkardığı halde