Nedirbuyani4022 kızımda iştahsızlık uyku problemi var ama en zoru bence insanları yabancılaması 21 aylık olacak hayla yabancılıyor gittiğim yerden geri geliyorum bazen öyle bi ağlıyorki sanki etini koparıyorsun saatlerce susmuyor öyle olunca karşımdaki kişide rahatsız olup bizim yanımızdan ayrılıyor çocuklarasa öyle anneleri artık bak seni istemiyor ağlıyor ne zamandır gel diyerek çocuğunu uzaklaştırıyor bizden nasıl alışacak çok bunaldım artık ssinirimden ağlıyorum . Kimse bizi davet etmek istemiyor görüşelim diyorum çocuğun ağlıyor durmuyor nasıl görüşelim diyorlar. Haklılar ben olsam bende görüşmem çünkü alışmıyor daha beter ağlıyor karşıdaki insanla bi laf edemiyorum komşular bile soruyor noldu niye ağlıyor diye . Düşünün karşımdaki insanda başım ağrıdı ağlamasından falan diyor , aman ağlamasn ben gözükmiyeyim diyor . Bence en zoru böyle bi çocuk .