Kbetul Nedirbuyani4022 huysuz olan atak dönemi bitse de ne oyundan ne gezmeden hiç bir şeyden memnun olmayıp sürekli ağlayıp uyku geçişleri ağlamaklı mücadeleli olan ayy bu bebekler büyüyene kadar zor her şeyyy
sadekahve_bitter Nedirbuyani4022 ikisi de zor bence iki şıkta kızımda var Oğlum yiyen uyuyandı valla bu kadar zor değildi omunda ayrı huyları vardı
durukusunannesi_ Nedirbuyani4022 bence uyumayan ya uyumadıkça huysuz mız mız oluyor. O uyuyamayınca bizde uyuyamıyoruz bende sinirli oluyorum 😂uyusunda yediririz bi şekilde
Nedirbuyani4022 durukusunannesi_ kesinlikle bir uyusalar güzel birşey olduğunu görecekler ama kısır döngüye girmişler 😅