zuleyhaeymen14 Valla kusura bakmayın ben alalı 2 ay olmadı bile 1 hafta kullandık sadece aldığım fiyat 650 TL idi 400 TL’ye satıyorum. E bebekten aldım baby hope alacaktım oradaki personel onlardan şikayet geldiğini kırılma gibi problemler yaşadıklarını söyledikleri için ben sağlam bir ürün istedim sonuçta bebeğin güvenliği önemli sonuç itibariyle prego aldım ve şimdi satıyorum. Art niyetli insanları bilemem ama ben bu ürünü yeni aldım ve yeni ürün satıyorum. Faturaları ile mevcut. Lütfen herkesi aynı şekilde itham etmeyiniz.