zuleyhaeymen14 ya bişey diyimmi burdakiler inanılmaz fiyata satıyorlar heleki bazıları sıfırınkinden bile pahalıya satıyor dolaptan daha uygunlari temiz sıfıra yakın var mesela üsteki haninede 500 TL demiş dolapta aynısı ve temiz 300 TL şöyle genel olaraktan söylüyorum burdan ne satış yapılır nede alınır çünkü inanılmaz fiyatlar söylüyorlar