livanurvealpinannesi61 Alpaslan_annesi alerjik olabilir. Geniz eti problemi varsa oda yapar. KBB doktoruna gösterdinizmi yada alerji doktoruna.
Alpaslan_annesi livanurvealpinannesi61 maalesef alerji bolumune randevu bulamiyorum takipteyim goturecem kbb de gitmedik hic
livanurvealpinannesi61 Alpaslan_annesi KBB doktoruna götürün bi. Baksın boğaz bademciklere burnuna falan iki bölüme de gösterin Bi bakalım.
Alpaslan_annesi Kubraeylull biz genelde gulten hanima gidiyoruz o digerlerine gore daha ilgili ilk dogdugunda muayenelerini de o yapmisti. Haricinde acil olarak gidince farkli doktorlara da denk geldik pek memnun oldugum soylenemez ama tercihen gidersem gulten hanimi seciyorum
Kubraeylull Alpaslan_annesi bende Medipol takipliyim baştan beri Gülnara hanımdan aşırı memnunum şimdi kendisi olmayacağı için hastanede başka doktor gitmek zorundayım Gülten hanıma aldım inşallah memnun kalırım 😊
Kubraeylull Alpaslan_annesi saat 10 sabahları yenileniyor siz giriş yaptırdınız mi çocuk sağlığı bölümünden ama devletten ilk giriş yapması lazım alerji randevu almak için
Sinemisssss Nimess57 merhaba tam olarak acmak istediğim post için aradığım cevap ve resmen kızımı tarif etmişsiniz kullandığınız baş karışımının ölçülerini balcı bilir mi
Nimess57 Sinemisssss bilirler büyük ihtimal ben bizimkini söyleyeyim. 1kilo bal ,26 g propolis ,653 g polen , 20 g arısütü. Yarım kavanozlara bölmüş. Her sabah aç karna bi çay kaşığı veriyorum ben 🥰
Alpaslan_annesi Kubraeylull ben bir kac doktora gittim ayni hastanede aralarinda gulten hanim daha iyi gibi kesin bir sey soyleyemiyorum cunku oglum henuz tam iyilesmedi 🤦🏼♀️
Alpaslan_annesi Kubraeylull merhaba medipolde gulnara hanimdan memnun oldugunuzu soylemistiniz acaba uzun zamandir gidiyor muydunuz kendisine bizde bugun acilden gittik kendisi ilgilendi ilk izlenim olarak bizde memnun kaldik ama sonrasinda kendisiyle mi devam edelim yoksa gulten hanima geri mi donelim kararsiz kaldik. Siz en son gulten hanima gidecektiniz nasil gecti randevunuz acaba gulnara hanima kiyasla?
Alpaslan_annesi Kubraeylull devlete gittigim doktora actirmistim ama randevu bulamadim saat 10 da deneyeyim belki yakalarim aslinda talep actim ama mesaj gelmedi randevu acigi olusmadi demekki
Kubraeylull Alpaslan_annesi açıkçası ben beğenmedim Gülnara hanıma 2 yıldır gidiyorum kendisi çok ilgili ve bilgili farklı bir hastaneye gittim kendisi olmadığı için kızma kurdeşen dedi benim içine sinmedi ertesi sabah götürdüm bunun kurdeşen alakası yok bu zona dedi o hastanede enfeksiyon olmadığı için başka yere gönderdi gerçekten zona çıktı daha öncede başına gelmişti ne sorun oirsa hemen bulup ilgileniyor
Alpaslan_annesi Kubraeylull bizde kendisine gittik acilden bebegim bir kac gundur toparlanamayinca gulnara hanim vardi yeni tedavi baslayalim dedi ve şükür ki direk antibiyotik dayatmadan tedavi basladik ilk izlenim bende begendim en azindan antibiyotik yazip yollamamasi +1 oldu benim icin