Bundan 3-4 ay oncesine kadar hic hasta oomayan bebegim 3-4 aydir surekli tekrar eden bogaz enfeksiyonu bademciklerde sisme ates problemi yasiyoruz surekli atesi cikyor goturuyoruz ve bogazlar kizarmis denilip antibiyotik tedavisine baslaniyor ama bu o kadar cok tekrar etti ki yani bu durumu yasayan anneler var mi 3-4 aydir bu kadar surekli ateslenip hasta olmasi nasil olur anlamiyorum dikkat ediyoruz ama bizde o donem icinde ara ara hasta olduk iyilestik babasi ve ben ondan mi iyilesemiyir surekli tekrara dustuk moralim bozuluyor baska neden olabilir bilgisi olan var mi cunku hem ozel hem devlet nereye gotursem sadece antibiyotik yaziyor yolluyor ne yapacagimi sasirdim